[Ubuntucat-info] Paquets trencats a l'actualitzar a Gutsy

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
div oct 26 10:29:47 CEST 2007

> Vull dir que si jo faig un programa q fa servir libgnome i és una
> merda, no
> crec que sigui correcte que diguis "El gnome es una merda pq aquest
> programa
> no val res".

Si però l'adept no és un mal programa. Pot ser que hi hagi coses que
t'agradaria afegir o modificar o que et trobis més còmode en línia de
comandes però la quantitat d'informació que t'ofereix amigalment dels
paquets, la senzillesa en cercar sense haver de passar per tots els mans
de torn o preguntant a llistes...  Pensa que a la llarga els "diferents"
som nosaltres i jo tampoc vull que es canvi el RTFM per el ATFMR (ask
the fucked manual reader).

    Carles Oriol