[Ubuntucat-info] presentació

david dvd a enlloc.org
div oct 26 11:30:42 CEST 2007

Hola sóc en David, també 'dvdgmz'.
Ja feia servir els fòrums de ubuntu-cat però ara m'he subscrit a la
llista.
Fa un parell d'anys que treballo principalment amb Linux com a sistema
operatiu i Gnome com a escriptori.  Sempre amb Ubuntu, abans havia fet
servir Debian instal·lada des de Knopix, però seguia treballant amb
Windows i MacOS principalment.

Encara sóc molt ignorant i tinc molts dubtes.
Sóc un usuari molt de cursor i finestres, poc de terminal i comandes
(tinc poca memòria per elles).

Espero aportar en la mesura en que pugui però suposo que al principi
sobretot preguntaré :-/

Alguna cosa més sobre mi?
Em dedico al net.art, projectes web (sobretot wikis) i a la docència.
Podeu veure coses que faig aquí: http://www.enlloc.org

Salut.

dvdgmz.