[Ubuntucat-info] Efectes visuals (tecles)

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
div oct 26 16:03:27 CEST 2007

2007/10/26, Siegfried-Angel <siggi.gevatter a gmail.com>:
> - Ctrl + Alt + Fletxa Dreta / Esquerra (←/→): Canviar d'espai de treball
>
> - Ctrl + Alt + Fletxa cap avall (↓): Si el cub està activat, veure
> tots els escriptoris en una fila
>
> - Alt + roda del ratolí, sobre una finestra: augmentar/disminuir la
> transparència de la finestra
>
> - Super (tecla win) + roda del ratolí: zoom al punt on hi hagi el cursor
>
> - Super + Alt + botó esquerra del ratolí: escriure a la pantalla
>
> - Super + Alt + K: esborrar el que hagis escrit a la pantalla

Ostres... estic en un portatil a on la tecla Super està a dalta de
tot... i per tant apretat alhora qualsevol tecla i la super és un
merder...(i a sobre fer alguna cosa amb el ratoli...)... Hauré de
mirar de si es pot canviar tot plegat...

He trobat també

Super + tab. Efecte anell, veus les finestres de l'escriptori actual
Super + ALT+ tab  Efecte anell, veus totes finestres
Super + E. Veus els escriptoris.

Amb tot hi ha alguna combinació que et mostri totes les finestres en
petitet a l'escriptori actual (em sembla que als apple es diu expose o
alguna cosa així) ?

Agraït

--
* Ermengol *