[Ubuntucat-info] Problema amb apt-get

Jordi Monteagudo Cases j_monteagudo a yahoo.es
dis oct 27 11:05:34 CEST 2007

En/na Joan Gracia ha escrit:
> Tinc ubuntu 6.10 que vull actualitzar. Si faig qualsevol apt-get em
> dona el següent error:
>
> E: Línia 2 malformada en la llista de fonts
> /etc/apt/sources.list.d/edgy-universe.list (analitzant dist)
> E: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts.
>
> He mirat en el fitxer /etc/apt/sources.list i en la 2 linea no veig cap error.
>
> En el etc/apt/sources.list.d/edgy-universe.list tampoc.
>
> Aquest es el contingut d'aquest ultim:
>
> # automatically added by gnome-app-install on 2006-11-19 17:27:07.547089
> deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ edgy
> [...]
Joan,

S'ha comentat a la llista, en diverses ocasions, que aquesta manera
d'actualitzar només és aplicable en versions consecutives: de la 6.06 a
la 6.10; de la 6.10 a la 7.04; de la 7.04 a la 7.10... Sembla que no ens
podem "saltar" una versió usant apt-get.

El meu cas era similar al teu: teniu encara la 6.06.1, de manera que he
preferit fer una instal·lació en net partint dels CD catalanitzats (ara
no en recorde els enllaços). Ara bé, per fer açò i "no morir en
l'intent" cal tenir la /home en una partició independent (en instal·lar,
li dius que munte aquesta partició concreta en el /home, i que no la
formate!) i, naturalment, fer-ne, abans, una còpia de seguretat. Si no
tens la /home en una partició independent, crec que també podries fer-li
còpia de seguretat, crear la partició quan instal·les, i, després,
recuperar la còpia en aqueixa partició; però no ho he fet mai d'aquesta
forma.
Durant la instal·lació, pots "recuperar" els usuaris que tenies al
/home, crec recordar que era bastant senzill.

Sort.

GIORGIO GRAPPA
(aka Jordi Monteagudo)

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.