[Ubuntucat-info] Penjades inesperades amb la Gutsy

Joan Raül Burriel Calvet Raul.Burriel a ono.com
dis oct 27 13:41:46 CEST 2007

En/na Siegfried-Angel ha escrit:
> Hola,
>
> No sé si sóc només jo o què, però m'ha passat amb dos ordinadors
> completament diferents així que he pensat que preguntaria a veure si
> algú altre en sap alguna cosa...
>
> I és que ahir amb la instaŀlació neta de la Gutsy se'm va quedar
> l'ordinador completament penjat, no es podia moure el ratolí ni anar a
> una tty ni res, de manera que vaig haver de tornar a encendre'l amb el
> botó, però ja no s'ha repetit el problema.
>
> El que passa és que llavors al meu pare també li va passar 2 cops, en
> [...]
Hola,

A mi em passa el mateix. Em va passar desprès d'acabar amb
l'actualització a Gutsy (que va ser traumàtica): de les primeres coses
que vaig fer va ser activar la targeta des de l'opció "Gestor de
controladors restringits". Quan li vaig dir OK s'em va penjar. Al
reiniciar l'ordinador vaig tornar al "Gestor de controladors
restringits" i vaig comprovar que l'NVIDIA estava habilitada. Al cap
d'una estona de continuar usant l'ordinador normalment se'm va penjar
com diu Siegfried-Angel i, pensant que era l'NVIDIA, la vaig desactivar.
Però porto una setmana que continuo igual: al cap d'una estona de posar
en marxa l'ordinador se'm penja. No crec que siga problema de maquinari
per que també tinc el finestres i aquest no es penja. Per una altra
banda, pensava demanar ajuda a la llista, però encara estava comprovant
algunes opcions abans de fer-ho, per que a mi em sembla que se'm penja
al cap d'una estoneta d'obrirl el Firefox (de fet, ara porto una hora
amb l'ordinador en marxa sense obrir el Firefox i em sembla que és el
culpable).

jraulbc

--

"Tota política que no fem nosaltres serà feta contra nosaltres"

Joan Fuster

http://www.tirant.org

A non-text attachment was scrubbed...
Name: Raul_Burriel.vcf