[Ubuntucat-info] compiz

Esteve Valentí evalenti3c a yahoo.es
diu oct 28 17:54:54 CET 2007

Hola Joan.

Joan Tur escribió:
> Es Diumenge, 28 de Octubre de 2007, en Esteve Valentí va escriure:
>
> 8-)  per tenir 3D amb una Nvidia has de:
>
> 1. instalar es driver de la casa i es mòduls restringits:
> sudo aptitude install linux-restricted-modules-generic
>
> 2. instalar un paquet des següents: nvidia-glx-legacy, nvidia-glx o
> nvidia-glx-new; quin depen de sa teva gràfica... i per saber quin suporta
> quina gràfica aquí tens enllaços a es fixers readme de sa web de Nvidia:
> 	a. legacy: http://breu.bulmalug.net/?l8381
> 	b. glx: http://breu.bulmalug.net/?l8382
> 	c. new: http://breu.bulmalug.net/?l8383

> [...]
Jo es que em desespero... s'ho juro... mira que ho intento lo del kubuntu
i em trobo tant "tonto" com quan remenava windows 98... no sé si sóc jo
que estic mal acostumat o el kubuntu que ha de evolucionar amb el suport
de les empreses que creïn drivers i en facilitin l'us... o les dues
coses...
metre ho vaig intentant amb la vostra ajuda, però em desespero... la
impressora
no la puc instal·lar per que no se que passa amb els usb...

1) estan instal·lats
2)La meva nvidia es una gforce o sigui que he posat els nvidia-glx-new
que ja havia
posat

veig que al menú principal hi surt preferencias ( que abans no apareixia
) hi surt
advanced desktop settings
emerald theme settings (que inclús conté una entrada pel compiz)

però el compiz --replace em segueix dient que nanai, que no està a la
whitelist ???

Adéu i gràcies per la paciència!

--
Adéu