[Ubuntucat-info] conclusió actualització versió 7.10

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
dll oct 29 21:09:10 CET 2007

Crec que l'actualització a edgy va ser força més "conflictiva".

Personalment opino que aquesta és la millor versió d'ubuntu que s'ha fet
mai i recordo els primers dies fins i tot en feisty on hi havia un munt
de problemes.

Si vols un sistema dinàmic i actual és inevitable que els canvis siguin
valents. I la veritat al mon del programari lliure crec que encara
viurem unes quantes revolucions més.

L'equip del kde mateix ara treurà una nova versió... però l'experiència
dels primers mesos en funcionament des del moment que la lliurin no es
pot comparar amb mil proves.

Ah... pot ser no soc tant valent com vosaltres... jo les màquines en
productiu les he canviades aquest cap de setmana :-)

    Carles Oriol

El dl 29 de 10 del 2007 a les 18:03 +0100, en/na Joan T. va escriure: