[Ubuntucat-info] OT. Com obrir un fitxer molt gran (SOLUCIONAT)

Sergi sergi a tecnopalma.com
dim oct 30 09:27:58 CET 2007

Ja està resolt!

He tingut la sort que la utilitat mysqldump, que empro per fer les còpies de
seguretat, genera UN SOL insert per cada taula. Amb això, cercant amb el
"cat | grep" el nom de la taula que té els registres que necessito, ja ho
tenc tot !!!

Salutacions.