[Ubuntucat-info] Recuperar una sesio ssh en altre pc (en el servidor

Iradigalesc iradigales a gmail.com
dim oct 30 23:47:04 CET 2007

jo uso l'screen i és molt útil; només li veig el problema que sols et mostra
les línies que caben en la pantalla i no et deixa pujar per veure les
anteriors. Sabeu si hi hauria manera de fer-ho sense consumir massa
recursos?

El 18/10/07, muzzol <muzzol a gmail.com> ha escrit: