[Ubuntucat-info] Capturar video amb Kino i port USB

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dic oct 31 09:55:10 CET 2007

On 10/31/07, Sergi Gellida <sgellida a gmail.com> wrote:
> Hola.
> Tinc problemes per capturar video.
> Tinc una camera digital, pero no tinc port Firewire al ordinador.
> Des de windows si que puc capturar video amb el programari que venia amb
> la càmera. Ho faig mitjançant el port USB.
>
> Amb GNU/Linux (Ubuntu 6.06LTS) em dona el següent error:
> WARNING: raw1394 kernel module not loaded or failure to read/write
> /dev/raw1394!
> ¿És degut a que no tinc port Firewire?
> ¿Puc capturar video des del port USB?

Em temo que no: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=475728&highlight=kino
però jo en vaig sortir amb 14 EUR (i perquè a can PC Box no tenien la
targeta més barata en aquell moment; en vaig haver de comprar una amb
3 ports Firewire i 2 USB -o alguna cosa així-)

--
GnuPG: 0x2D1296BA
Usuari Linux #384982