[Ubuntucat-info] OT. Quina colla de lladres

Marolijo - Pol maresma marolijo a yahoo.es
dic oct 31 14:41:28 CET 2007

Potser son les primeres repercusions de l'acord amb Novel...

-----Mensaje original-----
De: ubuntucat-info-bounces a cpl.upc.edu
[mailto:ubuntucat-info-bounces a cpl.upc.edu] En nombre de muzzol
Enviado el: dimecres, 31 / octubre / 2007 14:10
Para: Comunitat d'ubuntaires en català
Asunto: Re: [Ubuntucat-info] OT. Quina colla de lladres

El 31/10/07, jordi fernandez <jordi.fernandez a gmail.com> ha escrit:

>  Que esperaves?
>
>  Aixo va aixi si no mira el rebut de la llum, multa a ENDESA, pujada
> del rebut.

però a la notícia només diu que microsoft demanarà pasta a qui vulgui
accedir al codi, no que les empreses estiguin obligades a fer-ho.

la majoria de projectes que cercan compatibilitat han fet tota la feina per
ingenieria inversa i no crec que vulguin pagar res de res.
per això dic que si IBM vol pagar, que faci el que vulgui, però que en
absolut és necessari. no crec que tengui gaire incidència sobre el que és la
comunitat.

>  De totes maneres pensa  que libertaddigidal s'agafa amb agulles
> d'estendre, i poc mes.

doncs deu ser seu el calcetí que va caure al meu celobert :P

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)gmail.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y catalanes, a
ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos