[Ubuntucat-info] sibro nous fils

muzzol muzzol a gmail.com
dic oct 31 17:04:43 CET 2007

El 31/10/07, Esteve Valentí <evalenti3c a yahoo.es> ha escrit:
> Si no recordo malament lo primer que vaig dir és que el kubuntu
> estava instal·lat sota vmware....
>
> I si t'hi fixes ja he creat un nou fil (si més no canviat el subject)
> per de "driver
> tarja sota vmware".
>
> I que recordi només en Joan Tur em recolzava tècnicament al darrer fil,
> suposo
> que per que els altres ja trobàveu correcte les seves indicacions.
>
> Son coses que ja tinc en compte... gràcies de totes formes.

em sap greu haver sigut brusc, però és que frustra molt intentar
ajudar, invertir temps i molestar-se en cercar coses per internet per
després adonar-se'n que el problema no té res a veure amb el que es
demanava inicialment.

intentau posar-vos del costat de qui intenta ajudar-vos i fer-nos la
vida més fàcil

:)

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)gmail.com
========================
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
========================
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>