[Ubuntucat-info] sibro nous fils

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 31 17:58:59 CET 2007

* Esteve Valentí <evalenti3c a yahoo.es>:

> Si no recordo malament lo primer que vaig dir és que el kubuntu
> estava instal·lat sota vmware....

Esteve, recordes malament i per confirmar-ho he hagut de
repassar tots els teus missatges d'aquell fil... :-/

No has dit enlloc que usaves el vmware fins que has llegit una
resposta meva a un altre fil parlant del displayconfig-gtk i aleshores
has comentat de passada que et detectava el driver de vmware.

> I que recordi només en Joan Tur em recolzava tècnicament al
> darrer fil, suposo que per que els altres ja trobàveu correcte
> les seves indicacions.

Sí, però ningú podia pensar que estaves provant d'executar el
compiz sota una instal·lació en vmware. És un «petit» detall
que se t'ha escapat de comentar i que ho canvia tot.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/