[Ubuntucat-info] No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dic oct 31 19:25:56 CET 2007

A Dimecres 31 Octubre 2007 10:26, Jordi Fontich va escriure:
> El 30/10/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit:

> Suposo que algú n'haurà d'informar als de la Kubuntu, perquè preparin una
> actualització del kde-i18-ca amb les cadenes correctes, oi?

Jo mateix miraré d'esbrinar què ha passat. Tanmateix, t'agraïria si pots
precisar de quines cadenes estem parlant. Això m'estalviarà feina, perquè hi
ha parts del KDE que jo no faig servir sovint i pot ser que no me
n'assabenti.

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A