[Ubuntucat-info] No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!

Josep López Tossas josep.lopez.tossas a gmail.com
dic oct 31 22:16:11 CET 2007

Jordi Fontich ha escrit, el dia 30/10/07 23:18:

> Ara caldria buscar perquè no funciona amb el català, i si amb
> l'anglès. I no només això: també funciona correctament amb el
> castellà. O sigui que és un bug amb el català! Per cert, que ara me
> n'adono que moltes cadenes no estan traduïdes, i això em sembla molt
> estrany perquè l'equip del kde-cat s'ho ha currat i ho ha revisat molt...

Està descartat que sigui per una actualització a Gutsy deficient? Jo no
vaig poder fer l'actualitzció amb Adept i pensava que d'aquí venien els
errors. Algú que hagi fet una instaŀlació de zero ho hauria de confirmar.

Salut,

--
Josep López Tossas