[Ubuntucat-info] Cadenes kubuntu (era: No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!)

Joan T. jtp a tinet.cat
dic oct 31 23:10:08 CET 2007

En/na Eduard Selma ha escrit:
> - Una de les més evidents és a "Configuració del Sistema"
> (ksystempreferences, em sembla). A part de que a la interfície general
> hi ha alguns títols sense traduir ("About me", "Appearence", "Network
> Settings", "keyboard & Mouse", "Sharing"... entre altres, a la finestra
>   "User management" moltes cadenes surten... en bretó (!). La utilitat
> "kuser", en canvi, va bé. El mateix passa, en menys mesura, a la
> d'Impressores (voleu saber el significat de "Kefluniadur"?).

Ah! .. és bretó? :-) ... Vaig viure un any a la Bretanya i tot i que,
mentre aprenia francès, em vaig interessar per la seva cultura i la seva
llengua i ni m'havia passat pel cap que allò pogués ser bretó!! ...
Quina autovergonya! :-(

Completant el meu mail anterior: al system services (també retolat en
anglès), quan hi entres està tot en bretó, també.

Salut.

Joan T.