[Ubuntucat-info] [OFF TOPIC] Recuperació dades partició fat16 semi difunta

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dim mar 4 02:19:50 CET 2008

Sort que encara queden "mascles veritables" (llegiu-ho en anglès i amb
l'entonació de Linus Torvalds) en el món de la informàtica. Són aquells que,
com deia el poeta "han viscut per salvar-nos els bits"...

Orestes.

A Dilluns 03 Març 2008, Jordi Tejedor va escriure: