[Ubuntucat-info] [OFF TOPIC] Recuperació dades partició fat16 semi difunta

Jordi Tejedor jordi a tejedor.org
dim mar 4 08:06:49 CET 2008

Ostres Ores,... t'has passat... i això de "mascle" no ho diràs per mi...
que ja saps que soc un pobre cagamandurries que fa servir el Gnome ;-P

El llibre es "File System Fornesic Analysis" i l'altre programa que
suposadament "millora" el dd es dd_rescue

http://www.digital-evidence.org/fsfa/

El dt 04 de 03 del 2008 a les 02:19 +0100, en/na Orestes Mas va
escriure: