[Ubuntucat-info] m'agradaria un programa de muntatge de fotos

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
div mar 7 12:42:55 CET 2008

El Friday 07 March 2008 12:22:51 Ferran López va escriure:
> Hola gent,
>
> soc nou amb això i vull fer un muntatge de fotos i música. He vist
> cinelerra però  el trobo  complicat. Sóc una mica totxo.

Si només són fotos estàtiques i no vols fer cap filigrana amb la música no
tens perquè usar un programa d'edició de vídeo. A banda d'això, cinelerra és
extremadament complex, no és pas que siguis totxo.

Jo et suggereixo Digikam, que bàsicament és un programa gestor d'àlbums de
fotos. Selecciones les fotos que vols muntar, vas a Eines -> Crea un passi de
diapositives MPEG, esculls unes poques opcions o deixes els valors per
omissió (bàsicament el tipus de format de vídeo i la durada de cada foto), li
dius quin fitxer de música vols usar, i ja està.

Per coses més complexes que aquesta però mantenint-te dins de la racionalitat
pots, com ja t'han dit, usar Kino o Kdenlive.

Orestes.