[Ubuntucat-info] Programa per a gestionar una biblioteca

Jordi Monteagudo Cases ggrappa a gmail.com
diu mar 9 14:13:42 CET 2008

En/na Josep Sànchez Mesegué ha escrit:
> El dg 09 de 03 del 2008 a les 12:29 +0100, en/na Orestes Mas va
> escriure:
>
> Si home!!! Ara que els KDEros perden la compostura i es posa divertit!!! Sang! Fetge!! Vísceres esclafades!!! :-D :-D

Una mica de formalitat, si us plau: com millor funcionen els programes
de Gnome i de Kde és sobre Xfce, que els deixa més RAM disponible :-P .

Giorgio Grappa