[Ubuntucat-info] problemes amb Gutsy i VMware --abans-- problemes amb

Ramon Amblàs llistes a amblas.com
diu mar 9 19:45:52 CET 2008

En/na Pau Marc Munoz Torres ha escrit:
> pots provar el virtualbox, funciona molt bé i no dona problemes
>
> pau

Si, també m'ho va dir l'Orestes.

L'he instalat i sembla que es poden obrir les màquines virtuals creades
amb vmware però no em funciona.

He creat una nova màquina i instalat de nou l'XP.

A l'xp l'hi he posat una ip corresponent a la xarxa però no respon als
pings cap  (o desde) ell, no veig cap dels recursos compartits que
tenia, adsl, etc.
Com ho haig de fer ?