[Ubuntucat-info] wifi

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dll mar 10 18:47:56 CET 2008

Hola!

He canviat de casa i estic provant el wifi, com que tenim els ordinadors
a l'estudi a una part de la casa, volia poder utilitzar el portatil just
a la part contraria. Segons la teoria el formats b i g d'inalambrics
arriben prou, però amb els 17 metros de passadis que tinc resulta que no
arriba la senyal.
He provat amb les aplicacions que venen amb (G)Ubuntu -que ja se que hi
ha molt d'emprenyador per aquí- :-) , tal com el wifi radar i em detecta
quatre, dos obertes i dos tancades:
- una default...que no tinc ni idea d'on apareix,
- el WLAN_18, nom que feia servir (configurada per defecte al router) a
l'anterior domicili, i anava de conya, i que apareix a la configuració
del router
- les tancades ni les esmente. "pa què".

Però amb el WLAN_18 la senyal arriba molt feble i no dona per navegar ni
de lluny. Amb el default,  la vaig agafar -supose- d'algun veí i un dia
vaig navegar prou be, però després no anava més, a més que la icona de
xarxa del quadre superior de l'escriptori em posava que no disposava de
connexió tot i que jo sí navegava.

El portatil é un Centrino amb el chip incorporat de 802.11 b/g, que a
l'habitació on es troba el router va perfecte.

Pregunte si hi ha alguna manera de fer arribar la senyal a l'altra part
de la casa, ja siga afegit alguna cosa al portatil, o on siga. Pot ser
les parets siguen un mur complicat de salvar, però m'estranya que altres
llocs amb moltes parets no he tingut problema. Evidentment tot és relatiu.

Podeu aconsellar-me alguna manera de poder navegar a casa des de
qualsevol part amb el portatil.  No se si explico " a big soup opera" o
em faltan dades per que pogau donar-me un cop de mà.

--
Salutacions

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#