[Ubuntucat-info] wifi

Ivà iva.burgos a ubuntu.cat
dll mar 10 22:10:02 CET 2008

En/na Joan Carles ha escrit:

> Pregunte si hi ha alguna manera de fer arribar la senyal a l'altra part
> de la casa, ja siga afegit alguna cosa al portatil, o on siga. Pot ser
> les parets siguen un mur complicat de salvar, però m'estranya que altres
> llocs amb moltes parets no he tingut problema. Evidentment tot és relatiu.
>
> Podeu aconsellar-me alguna manera de poder navegar a casa des de
> qualsevol part amb el portatil.  No se si explico " a big soup opera" o
> em faltan dades per que pogau donar-me un cop de mà.

Hola,

Jo vaig tenir durant cert temps un enllaç wifi (WDS [1]) a casa i la
veritat és que era lent i donava algun que altre problema de tant en tant.

Al final, el que he acabat fent és cablejar l'enllaç amb un cable
ethernet, et queden 2 xarxes wifi a casa, t'estalvies algun problema i
guanyes en velocitat.

Ivà.

[1] - http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Distribution_System