[Ubuntucat-info] wifi

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
dim mar 11 10:33:18 CET 2008

Aquest que dius tu deu ser xaxipiruli.

El del meu amic (que no és ni de bon tros un crack però tampoc és un
usuari totalment negat) va haver de configurar tot l'enllaç i fer una
validació entre els aparells. Afegint explicar via telèfon canvis d'ips
i tota la resta. Moolta paciencia.

Ara m'has intrigat amb l'aparell que dius. És un rebotador de tot?
Qualsevol senyal que troba la repeteix de qualsevol xarxa?
Com funciona exactament?

    Carles Oriol

El dl 10 de 03 del 2008 a les 22:15 +0100, en/na Josep Sànchez Mesegué
va escriure: