[Ubuntucat-info] Instal·lació DEBIAN USB

Joan T jtp a tinet.cat
dim mar 11 12:31:14 CET 2008

Hola,

Tinc un pendrive de 4 gb dels quals n'he dedicat 1 per fer-hi una partició
bootable que m'instal·la el debian. Però jo sóc kdero, i veig que quan li
demano que m'instal·li l'escriptori, m'agafa el gnome.

Com que no sé massa els detalls del tema, ja que m'he limitat a seguir pas
per pas el procediment per crear l'USB, ara no sé ben bé què hauria de
canviar ni com ho hauria de fer per a aconseguir que per comptes
d'instal·lar-me el gnome, m'instal·li el kde.

Els arxius que tinc a la partició arrancable de l'usb són els següents:

initrd.gz
Idlinux.sys
syslinux.cfg
vmlinuz
debian-40r3-i386-kde-CD1.iso

El syslinux.cfg és un arxiu que conté:
Default vmlinuz
Append initrd=initrd.gz

Els altres són imates o binaris.
Tant l'initrd.gz com el vmlinuz els he baixat de la pàgina de debian.

Si això no és objecte de la llista, si us plau, disculpeu-me i miraré de fer
la consulta a algun altre lloc, però he pensat que com que ubuntu és debian
i a més, ho és força, aquí em podrieu ajudar.
També afegiria una altra pregunta: si per comptes d'instal·lar debian
volgués instal·lar ubuntu o kubuntu, quins arxius hauria de canviar? O
funcionaria totalment diferent?

Gràcies.

Joan T.