[Ubuntucat-info] Instal·lació DEBIAN USB

Joan T. jtp a tinet.cat
dim mar 11 17:32:09 CET 2008

A Dimarts 11 Març 2008 11:54, Quiron va escriure:
> Hola!
>
> Segurament la llista: debian-user-catalan a lists.debian.org seria més
> apropiada per una consulta d'aquest tipus.

ok. Miraré de subscriure'm-hi a veure què em diuen.

> Desconec el funcionament dels Live USB, en concret del de debian, però em
> resulta curios que si s'instala amb la iso de CD i tens la de kde s'et posi
> GNOME per defecte. Jo de tu el que faria, tot i que no és l'ho òptim ni
> tampoc és elegant, és instalar sense entorn gràfic, despres entrar en
> consola i fer un aptitude install kdm i segurament com a dependencia ja
> t'agafara tot el kde, sino amb un aptitude search kde i anar fent.

Bé, de fet no és una live, sinó una partició de l'usb que engega la
instal·lació del debian al disc dur.
Vaig fer això d'instal·lar-ho sense cap escriptori i llavors instal·lar el kde
manualment, però llavors em trobava que sempre havia d'iniciar les x
manualment. A part d'algun problema amb l'elecció de la llengua (només podia
seleccionar anglès, sense poder-ne afegir cap més). Al final ho he instal·lat
amb el gnome, i després manualment el kde de manera que puc escollir la
modalitat des de la pantalla d'inici, ara sí, podent-ho configurar tot sense
problemes (llengua).

Gràcies.

Joan T.