[Ubuntucat-info] wifi

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic mar 12 18:02:28 CET 2008

Hola!
Amb això de seguir el fil mai he aprés a seguir-lo ben be, si escriure
abans o després....un rotllo. :-\

Bo, primer que no se a que es referiu quan dieu "AP".

Per altra banda, tota la instal.lació va empotrada i no esperava que el
wifi no funcionara, altrament ja haguera passat un cable (collons!) ara
ves i busca per on van les caixes.
De tota manera, i no se si ho he somiat o què,  però pensava que més de
cinc metres de llargada de cable no eren convenients per la senyal.
Igual és que m'invento coses o m'ho contaren referit a altra cosa i
estic barrejant-ho ara.

Bo, gràcies per les vostres respostes.

En/na Ramon Amblàs ha escrit: