[Ubuntucat-info] wifi

Marc mbalcells a gmail.com
dic mar 12 23:11:34 CET 2008

Hola, això de deixar el "guifi obert de bat a bat...", realment no es wifi
perque va per els cables de la teva xarxa elèctrica i per tant perque algú
es connecti ha de conectar-se fisicament a la xarxa electrica de casa teva,
vaja el mateix que si fas servir cables UTP i algú es connecta al teu
switch.

Ara, si vius a un edifici amb varies vivendes, probablement també et puguis
connectar des d'un altre vivenda, jo ho vaig provar d'un 1er a un 4art i
funcionava, lent pero funcionava. Es per això que aquests equips porten una
aplicació per encriptar tot el trafic que passa per la xarxa elèctrica, i es
cert jo no n'he trovat cap que funcioni amb Linux, la bona noticia es que
nomès els has de configurar un cop, després ja queda posada la encriptació i
es transparent al teu sistema operatiu.