[Ubuntucat-info] wifi

J. Fernández jordi.fernandez a gmail.com
dij mar 13 00:36:40 CET 2008

Hola.

Jo he muntat aquets routers que tambe tenen la funcio de repetidor. Son
barats i van bé.

http://www.acuista.com/~?query=fh_search%3Dminitar%26fh_secondid%3D110897%26fh_lister_pos%3D1%26fh_location%3D%252f%252facuista%252fes_ES%252f%2524s%253dminitar%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch

El 10/03/08, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha escrit: