[Ubuntucat-info] Servidor de correu postfix i gmail

Terra 1 torrecollons a terra.es
dij mar 13 01:50:50 CET 2008

En/na muzzol ha escrit:
> En/na Terra 1 ha escrit:

> estàs segur que el teu domini el gestiona telefónica?
>
> quin domini és? si fas un whois del domini probablement et digui qui va
> fer el registre. no has de confondre proveïdor d'internet amb
> registrador de dominis, són dues coses completament diferents.

Si es segur, de fet t'explico com ho fan ells et donen un domini
*elmeudomini.e.telefonica.net* i a aquest domini hi posen el domini que
tu tens, nosaltres de fet en tenim dos. si poses a la barra de
l'explorador *www.imatge.com* o *www.servicasanova.com* o
*servicasanova.e.telefonica.net* aniràs a parar a la mateixa pagina,
crec que el domini principal es el "*/servicasanova.e.telefonica.net/*"
i els altres dos que pots veure al whois, creats per mi, estan associats
a aquest domini d'ells, però he fet la prova que m'ha dit l'Alex i tots
tres tenen el mateix problema de MX, de fet nosaltres tenim correus
acabats en *imatge.com* i en *servicasanova.com* però el nom de les
comptes es *correuX a servicasanova.e.telefonica.net, *no se si això et
pot donar alguna pista a tu o a l'Alex.

PD: l'envio en format HTML, per respectar les negretes, si no es un
batibull de noms que no hi ha qui s'aclarí.
--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>

<http://www.imatge.com/>