[Ubuntucat-info] Servidor de correu postfix i gmail

muzzol muzzol a muzzol.com
dij mar 13 09:22:31 CET 2008

El 13/03/08, Terra 1 <torrecollons a terra.es> ha escrit:
> Si es segur, de fet t'explico com ho fan ells et donen un domini
>  *elmeudomini.e.telefonica.net* i a aquest domini hi posen el domini que
>  tu tens, nosaltres de fet en tenim dos. si poses a la barra de
>  l'explorador *www.imatge.com* o *www.servicasanova.com* o
>  *servicasanova.e.telefonica.net* aniràs a parar a la mateixa pagina,
>  crec que el domini principal es el "*/servicasanova.e.telefonica.net/*"
>  i els altres dos que pots veure al whois, creats per mi, estan associats
>  a aquest domini d'ells,

val, no coneixia aquest servei.

de totes maneres, he fet un whois i em surt com a registrador
http://www.interdomain.es que efectivament és una filial de
telefónica.

>  tres tenen el mateix problema de MX, de fet nosaltres tenim correus
>  acabats en *imatge.com* i en *servicasanova.com* però el nom de les
>  comptes es *correuX a servicasanova.e.telefonica.net, *no se si això et
>  pot donar alguna pista a tu o a l'Alex.

llavors, qui et dona servei de correu és telefónica mateix? ho dic
perqué si ho passes tot al teu servidor hauràs de configurar tots els
comptes perquè no se't perdi res pel camí.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
========================
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
========================
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>