[Ubuntucat-info] impressora laser

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
dll mar 17 11:07:26 CET 2008

La 1020 requereix usar el foo"coses" que no està al repositori fins a la
versió hardy. Jo no tinc massa bona experiència amb aquest model (tampoc
ha estat un desastre absolut), però no la recomanaria.

Si pots agafa la 1022.

    Carles Oriol

El dl 17 de 03 del 2008 a les 09:35 +0100, en/na roine va escriure: