[Ubuntucat-info] wifi

Jordi Funollet jordi.f a ati.es
diu mar 23 00:34:16 CET 2008

Joan Carles dixit:

> Val, però que vol dir exactament, per un profà, "...que el guany...va
> relacionat amb l'esctrutura.." ?
> Només posar un altra ja o que te a veure això de "l'estructura"? potser
> depen de cóm siga el router o del que continga dintre.?
> Gràcies per la resposta.

Em referia a la mida de l'antena i a l'estructura de l'antena. És a dir, al
disseny, a com la facin. Poden fer un disseny més complicat, més difícil de
fabricar i més car, i tenir més guany de senyal tot i que l'antena sigui
petita. No et limitis a comprar-la per la mida... excepte si t'interessa que
tot-hom la vegi. :-)

--
### Jordi Funollet