[Ubuntucat-info] wifi

Joan Carles palimsesto a gmail.com
diu mar 23 20:52:58 CET 2008

Hola!

Resulta que...

En/na Ramon Amblàs ha escrit:
> En/na Joan Carles ha escrit:

> Les antenes poden ser directives [1], sectorials [2] i
> omnidireccionals [3] segons la forma d'estendre la senyal.
>
> [1] Solen obrir molt poc, entre 5 i 10 graus. En quan a la forma poden
> ser patch, grid, yagi, parabòliques, etc
> Pots fer servir parabòliques de TV de 80 o 120 cms posant-hi un feeder
> de 2.4 o 5 GHz, depent de la frequència que facis servir (es divertit
> veure una parabòlica de tele enfocant cap al terra). :-)
> Son adequades per fer un enllaç punt a punt.
>
> [2] Entre 90º i 120º.
> [...]
...en altre foro d'ADSL que he "rascat" per veure què podia fer amb el
meu router m'han dit que no hi ha res a fer que el router Comtren Ct536+
te l'antena soldada interiorment i no puc afegir una nova.
Mal rotllo.

Miraré si altres possibilitats que m'heu anat comentant puc dur-les
endavant, amb el menor cost possible...
Gràcies a tots.

--
Salutacions