[Ubuntucat-info] Configurant la xarxa wifi

Arnau armopu a gmail.com
dis mar 29 14:29:21 CET 2008

Perdoneu per respondre tan tard, però amb la setmana santa pel mig i tot
tenia el tema una mica descuidat.

2008/3/18 Josep Sànchez Mesegué <josep.sanchez a ubuntu.cat>:

> El dt 18 de 03 de 2008 a les 00:27 +0100, en/na Arnau va escriure:
>
> Evidentment. Sense això no hi ha sortida a internet.

Tal i com m'esperava tenies raó, ara la xarxa ja funciona a la perfecció
(m'ha sortit un rodolí i tot :) )

> Arriba al router perquè estan a la mateixa subxarxa, però els paquets no
> saben on anar quan els dius ping www.google.com, p.ex.
>
> Fes un "route" i veuràs si la ruta del gateway per defecte està o no
> definida correctament.

 El problema ja està quasi resolt, l'únic inconvenient que tinc és que cada
vegada que engego l'ordinador haig de fer un "sudo ifup wlan0".

Sabeu perquè és i com ho puc arreglar ?

Mooltes gràcies