[Ubuntucat-info] sendmail

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dij jul 10 15:39:33 CEST 2014

* Pau Marc Muñoz Torres, paumarc a gmail.com [10/07/14 15:19]:
>  Estic intentant usar sendmail des de la linia de comandes nomes per porvar
> si fundiona, per fer-ho uso la comanda
>
>  sendmail xxx a xxx.cat < /path/al/arxiu/a/enviar
>
> i l'arxiu a enviar te la forma
>
> Subject: test mail
> first line of my message
>

> perl no rebo res. Teoricament no es un servidor de correu electronic i no
> se si haura de tindre algun dimoni activat.
>
>  algu te experiencia amb el tema?

El sendmail és força difícil de configurar. Jo faig servir un programa
molt més senzill, que si l'únic que vols és enviar correu des d'un
servidor és més que suficient, i fa un àlias a "sendmail" perquè tots
els programes que el busquin, el trobin.

Es diu "ssmtp".

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat