[Ubuntucat-info] sendmail

Pau Marc Muñoz Torres paumarc a gmail.com
dij jul 10 16:15:16 CEST 2014

el tema es que el vull usar des de un script en perl, l'estic provant i no
va, suposo que el problema es que no tinc cap servidor de correu actiu

pau

Pau Marc Muñoz Torres
skype: pau_marc
http://www.linkedin.com/in/paumarc
http://www.researchgate.net/profile/Pau_Marc_Torres3/info/

El dia 10 juliol de 2014 15:39, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
ha escrit: