[Ubuntucat-info] upgrade

Pau Marc Muñoz Torres paumarc a gmail.com
dij jul 31 14:47:53 CEST 2014

 tambe val aixo si es una distribucio basada en ubuntu?

em diu que per actualitzar ejecuti aquesta ordre

sudo runurl http://nebc.nerc.ac.uk/downloads/bl8_only/upgrade8.sh

Pau Marc Muñoz Torres
skype: pau_marc
http://www.linkedin.com/in/paumarc
http://www.researchgate.net/profile/Pau_Marc_Torres3/info/

El dia 31 juliol de 2014 11:17, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
ha escrit: